OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvis du ikke finder svaret her, så send os en mail til support@juuls.dk

Kontaktinfo

Juuls.dk (Kundeservice/Webhandel)
Tlf.: (+45) 71 96 12 20
E-mail: support@juuls.dk
​(Hverdage 9:00 - 15:00)

KONTAKT VORES BUTIKKER DIREKTE HER
 

Ordrebekræftelse

Du modtager automatisk en ordrebekræftelse efter din bestilling, derudover sender vi en faktura/kvittering når din pakke sendes fra vores lager.

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan du tjekke dit spamfilter i din indbakke. 
Er ordrebekræftelsen fortsat ikke til at finde, må du endelig sende os en mail på support@juuls.dk.

Levering

Juuls.dk leverer med PostNord og sender din pakke indenfor 24 timer (eller samme dag hvis du bestiller før klokken 14.00). 

Forventet leveringstid er 1-3 hverdage (der kan forekomme forsinkelser i højsæsonen).

Levering vil ske i dagtimer mellem klokken 08.00 og 16.00, men vi kan ikke love levering på specifikke tidspunkter. 

Du vil modtage e-mail og/eller sms-notifikation fra PostNord med dit forsendelsesnummer. (Notifikationer udsendes ikke i weekender).

Vi anbefaler, at du downloader PostNord’s app, hvor du kan følge din forsendelse direkte

Hvis du ikke er hjemme ved leveringen

Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet vil din ordre stilles til afhentning på nærmeste postcenter.

Pakker bliver kun sat ved døren, hvis modtager er tilmeldt Modtagerflex.

Vi anbefaler, at du downloader PostNord’s app, og tilmelder dig Modtagerflex, så du kan angive hvor pakken må stilles, hvis du ikke er hjemme.

Læs mere om Modtagerflex HER

Fragt

Priser ved levering med Postnord i Danmark: 

Hjemmelevering: 69 DKK
Pakkeboks: 49 DKK

Vi sender fragtfrit i Danmark ved køb over 500 DKK.

 

Ordre ikke modtaget

Din ordre leveres 1 - 3 hverdage efter pakken er overleveret til PostNord.

Vi anbefaler, at du downloader Postnord’s app, hvor du kan følge din forsendelse direkte

Har du ikke modtaget din ordre 7 dage efter bestillingsdagen, bedes du venligst kontakte os på support@juuls.dk og oplys dit ordrenummer (ORDER-XXXX).

Vi tilbyder personlig betjening, og hjælper dig med at spore din pakke.

Afhentning

Vi sender web-ordrer til vores butikker alle hverdage.

Din ordre forventes at kunne afhentes første efterfølgende hverdag.

Vi sender en SMS-notifikation til dit oplyste telefonnummer, når din ordre er klar til afhentning. Først når du har modtaget denne SMS-bekræftelse, vil du kunne hente din bestilling i butikken.

Afhentning i vores butikker er fragtfrit.

Se vores butikker - HER.

Betalingsform

Vi modtager:

- Visa/Dankort
- MasterCard
- Mobile Pay
- American Express
- Maestro
- JBC

Beløbet trækkes først, når din ordre har forladt vores lager.

Vi tilbyder desværre ikke betaling med faktura.

Retur/Reklamation

Var noget ikke som det burde være?

Vi gør det nemt for dig at returnere eller bytte din ordre.

Venligst send os en mail på support@juuls.dk og oplys dit ordrenummer (ORDER-XXXX).

Vi tilbyder personlig betjening og sender naturligvis en returlabel til dig, så du ikke skal betale for fragten.

Læs mere om Handelsbetingelser - HER

Tilbud gælder kun online

Vores online-tilbud gælder kun i webshoppen, grundet begrænset lagerplads hos vores butik på Værnedamsvej. Derfor omfatter disse tilbud desværre ikke butikken. 

Foretrækker du at besøge os, er du naturligvis velkommen til at lægge din ordre til afhentning i butikken.

Vi sender web-ordrer til vores butikker alle hverdage.

Du er altid velkommen i butikken!

 

GDPR / Personlige oplysninger

Juuls.dk er dataansvarlig for dine personoplysninger der indsamles via vores nethandel og vores nyhedsbreve. 

Se vores Datapolitik - HER

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os:
Tlf.: (+45) 71 96 12 20 (Hverdage 9:00 - 15:00)

E-mail: support@juuls.dk