Kontakt os

 

Butikker

Juul's Vin & Spiritus (Værnedamsvej):
Tlf: +45 33 31 13 29 (Tryk 2)
Email: info@juuls.dk

Lyngby Vinkælder (Magasin Lyngby):
Tlf: +45 33 18 37 93
Email: lyngby@vinkaelder.com

Læs om vores butikker HER

 

 

Kundeservice
Privat

Tlf. +45 71 96 12 20
E-mail: support@juuls.dk

Åbningstider:
Hverdage 9:00 - 15:00

 

 

Kundeservice
Juul's Engros/Forhandlere

Tlf. +45 24 98 06 80
E-mail: bestilling@juulsengros.dk

Åbningstider:
Mandag - Torsdag: 9:00 - 16:00,
Fredag: 9:00 - 15:30

GÅ TIL JUUL'S ENGROS FORHANDLERSIDE


 

Kundeservice

Du finder de oftest stillede spørgsmål og svar LIGE HER

BETALING

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Du kan betale med:
- Visa/Dankort
- MasterCard
- Mobile Pay
- American Express
- Maestro
- JBC

Hvordan godkender jeg min kortbetaling med MitID?

Grundet EU's sikkerhedskrav til nethandel skal du godkende dit køb med MitID.
Du kan godkende din betaling med MitID's app, kodeviser, kodeoplæser eller chip.
Oplever du problemer, kan du finde MitID's support og kontaktside - HER.

Hvordan gennemfører jeg et køb uden MitID?

Ved betaling med MobilePay er godkendelse med MitID ikke nødvendigt.

Hvornår trækkes pengene?

Beløbet trækkes først, når din ordre har forladt vores weblager.

Levering

Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge?

Juuls.dk leverer med PostNord

Hjemmelevering: 69 kr.
Hvis du ikke er tilmeldt Modtagerflex, og du ikke er hjemme,
vil din pakke indleveres til afhentning ved nærmeste pakkeboks eller posthus.


Pakkeshop: 49 kr.
Vi kan ikke garantere at din ordre sende til bestemte pakkebokse eller posthuse,
da levering til pakkeshops afhænger af fragtmandens rute og tilgængeligheden hos den enkelte pakkeshop.


Vi sender fragtfrit i Danmark ved køb over 500 kr.

Alternativt tilbyder vi gratis afhentning i vores butikker.

Hvornår modtager jeg min bestilling?

Forventet leveringstid 1-3 hverdage.
Ved levering til pakkeshop er indlevering muligt i weekenderne.

Vi anbefaler, at du downloader PostNord’s app, hvor du kan følge din forsendelse direkte.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min ordre?

Har du ikke modtaget din ordre 7 dage efter bestillingsdagen,
bedes du venligst kontakte os på support@juuls.dk og oplyse dit ordrenummer (ORDER-XXXX).
Vi tilbyder personlig betjening, og hjælper dig med at spore din pakke.

Retur

Ombytte / Reklamation / Fortrudt Køb

Er forseglingen brudt tages varen ikke retur.
Opleves der fejl på produktet så tag kontakt til os.

Venligst send os en mail på support@juuls.dk og oplys dit ordrenummer (ORDER-XXXX).

Vi tilbyder personlig betjening og sender naturligvis en returlabel til dig, så du ikke skal betale for fragten.

Varens tilstand ved returnering

Det er muligt at ombytte eller returnere en vare,
såfremt produktet sunheds- og hygiejnemæssigt egner sig til at blive taget retur.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Vi anbefaler, at du benytter samme emballager, som du modtog varen i.


For mere information, gå til Handelsbetingelser & Datapolitik